Re: Wydajnosc Kart graficznych w laptopach oraz o samych laptopach

Autor: xxx (ala_at_ala.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 21:31:34 MET

Użytkownik "Kondzio" <konrado_at_simplusnet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> jak bedzie miala wynik 6000 pkt w 1024x768 to mozna wziac.
> Ale ja osobiscie majac 5000 zl na laptopa wzialbym laptopa z grafika
Radeon
> polecam ze wzgledu na wydajnosc 3d:
> a procesor to wiadomo najlepiej Pentium lub Athlon a na koncu Celeron
> czym wyzszy zegar tym lepiej :)
> Pozdrawiam

a ja od razu polecam 21' cali wyswietlacz jakiegos radeona 9800xt, ze 4
procesory xeon 3GHz, z 10GB ram'u
wszak laptopa kupuje sie do grania przede wszystkim lub dla osiagow w 3D

nie liczy sie czas dzialanie na baterii, waga, "objetosc", jakosc czy nawet
wyglad

laptop to taka przerosnieta konsola do gier?