Zakłócenia z sieci energetycznej-czym eliminować ?

Autor: Mateusz (ave7_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 16:17:59 MET

Mam problem jak w temacie, czego efektem jest brak możliwości korzystania z
wyjścia i wejścia video karty graficznej. Niezależnie od tego czy sygnał
video jest z karty pobierany, czy do niej dostarczany, zawsze jest on mocno
zakłócony. Także doprowadzony z zewnątrz sygnał audio jest zakłócany. Po
podłączeniu komputera przez UPS, wszelkie problemy znikają bez śladu. Kłopot
w tym, że UPS był pożyczony do przetestowania i musiałem go oddać. Teraz
zastanawiam się nad kupnem listwy zasilającej wyposażonej w dobry układ
filtrujący. Czy ktoś z Was mógłby polecić coś wypróbowanego i skutecznego, a
może ktoś dysponuje schematem takiego filtra ? Proszę o pomoc i sugestie.

Z pozdrowieniami.

Mateusz.