Problem z TV-Out w Geforce 4 PixelView 64MB

Autor: Incanto (incanto_at_friend.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 20:45:18 MET

Witam,

Kupilem karte graficzna Pixel View Geforce 64MB z wyjsciem TV. Potem
dokupilem do niej kabel S-Video/Euro-zlacze. Ustawialem w opcjach karty
klonowanie obrazu, format obrazu PAL-B wybralem z listy. Probowalem
resetowac system i podlaczac kable na rozne sposoby, ale to nic nie daje. Na
ekranie telewizora widac conieco, ale obraz nie stoi w miejscu tylko sie
przesuwa i to dosc szybko. Nie znam sie na telewizorach, nie wiem gdzie mam
szukac przyczyny tego problemu. A moze w tym, ze mam 15 calowy telewizor????
Bardzo prosze o pomoc!!!!

pozdrawiam.