Re: Jak przegrac dane z laptopa ?

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 03:22:38 MET

W artykule news:btvhnj$2gi$1_at_news.lublin.pl,
niejaki(a): jan z adresu <molena_at_resetnet.pl> napisał(a):

> Kupilem laptopa IBM Think Pad 380 ED (dysk 2.1 GB)
> No i nie wiem jak sobie poradzic z przegraniem danych
> na stacjonarny PC ktory posiada nagrywarke.
> Laptop posiada wyjscie COM, LPT1, na karte PCMCIA
> i jakis port podczerwieni IRDA . Przeciez na dyskietki
> to bedzie trwalo wieki!
> Ryszard Lublin

A nie lepiej wydac 60zl i kupic kabelek DirectLinq file transfer ( przesyl
plikow ) lub Cable Networking ( siec ). Tymi kabelkami łączysz dwa kompy
przez zlacza USB i wszystko hula az miło.
A jesli nie masz USB to skoro masz LPT kup kabelek i połącz kompy przez
LPT...albo to samo przez COMa.
Ostatatnie dwa rozwiazania sa wolniejsze od propozycji usb ale napewno
duzo szybsze od dyskietek :-)

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****