Re: Nagrywara LiteOn kontra LG

Autor: Juzo (wnow_at_op.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 18:12:21 MET

Użytkownik "Dzidel" <dzidel_at_interia.pl_SPAM> napisał w wiadomości
> Którą wybrać?
> Mam na oku dwa modele:
>
> Lite-On LTR-52327S bulk (x52/x32/x52) + Nero
> LG GCE-8520B x52/x24/x52 bulk
Heh, na temat LG moge powiedziec tylko tyle - jedyne dobre produkty, jakie
ta firma robi, to produkty nieposiadajace czesci mechanicznych (np.
monitory - swietna seria Flatron). Natomiast napedu optycznego to oni za
Chiny Ludowe nie zrobia dobrego... Do tej pory mialem:
CD 32x
CD 48x
CD-RW CED 8080B (8x 4x 32x)
Wszystkie te napedy obecnie moglbym z powodzeniem przerobic na popielniczki,
bo sa tylko zabawnymi pudelkami (maja nawet migajace diodki !!! :D). A na
powaznie to po kilku miesiacach mozna poczuc, ze posiada sie naped LG -
problemy z odczytem (albo niemozliwosc odczytu wogole) + w przypadku
nagrywarki klopoty z nagrywaniem. I to nie tylko ja mam takie problemy...
podobna opinie n/t LG ma wielu moich znajomych (najczesciej nieszczesliwcow
posiadajacych takie napedy). Dlatego polecam Teac'a, a najlepiej Lite-On'a
(model 48x 12x 48x - piekna sprawa) i CD Teac 40x /niestety dokladniejszych
namiarow na te modele nie pamietam/.
Pozdrav!
Juzo