Re: *** Doskonała ochrona twardego dysku ***

Autor: Hubert Grochowina (hubert_at_spam.wirtualny.dzierzoniow.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 16:25:56 MET

a gdzie ja napisałem ze userzy maja wiedziec gdzie jest zapisywana ich praca
a gdzie zapisywane ich pliki - system jest tak skonfigurowany ze ja chce aby
dokumenty były zapisywane na sewerze - rejestru i tak nie zmienia wiec nie
bedzie wpisów i nie bedzei ścieżek wiec i nie bedzie wiadomo gdzie program
leży a nawet jak bedzie bo sie domyla - to bibliotek nie ma , a jesli chodzi
o wczesniejsza czyjąś wypowiedź ze ja jestem po to aby userą było lepiej -
oczywiście - ale ja jestem również po to aby system działał poprawnie - od
kiedy mam te karty - pomagam userą (którzy sie notabene szybko ucza jesli
problem sie powtarza) rozwiazywac problemy z programami które firma zakupiła
firma i które firma potzrbuje - a nie z programammi userów które czesto do
parcy nie służa - pasjansa nie kasuje -taki nie jestem :)