Re: *** Doskonała ochrona twardego dysku *** [OT]

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 16:51:49 MET

Hubert Grochowina wrote:

> a gdzie ja napisałem ze userzy maja wiedziec gdzie jest zapisywana ich praca
> a gdzie zapisywane ich pliki - system jest tak skonfigurowany ze ja chce aby

wszystko zalezy od inteligencji i poziomu wiedzy informatycznej usera;

przeciez musisz im powiedziec: prosze nie zapisywac swoich dokumentow na
C:\TEMP\ tylko X:\DOK\ - to sie chyba domysla ze zawartosc C: znika po
resecie a X: nie znika; potem jeszcze pani Zosia zerwie kabel sieciowy i
pewnego pieknego dnia zauwazy, ze ma tylko C: .....

[...]
> problem sie powtarza) rozwiazywac problemy z programami które firma zakupiła
> firma i które firma potzrbuje - a nie z programammi userów które czesto do
> parcy nie służa - pasjansa nie kasuje -taki nie jestem :)

a powiedz czy teraz macie podwojne licencje na jedno stanowisko; skoro
karta PCI przechowuje gotowa do uruchomienia wersje oprogramowania,
podczas gdy drugiej takiej wersji na tym samym kompie uzywa user... to
znaczy ze macie na jednym stanowisku zainstalowane dwukrotnie
oprogramowanie;

pozdrawiam;
adas;