zwiecha-zarozenie

Autor: mAro (o_rety_at_gazeta.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 16:31:32 MET

Witam !

Sprawa jest prosta (raczej trudna;)), korzystam z komputera i nagle
wszystko sie zatrzymuje. Kursor stoi, klawisze nic, ctr+del+alt bez
reakcji, żadnego błędu.

Twardy restet, scandisk, i wszystko znowu gra (na 15 minut - 1h -
24h....różnie). Bardzo często przy powiększaniu obrazka i muzyce.

Dzieje się tak coraz częściej. Winda jest OK bo instaluje ghostem, a
konfig sprzętowy się nie zmienił. Sterami mieszałem - bez efektu.

W archiwum czytałem ale nie znalazłem rozwiązania. Planuję rozebrać i
jeszcze raz złożyć wszystko razem czyszcząc po kolei. Może to po prostu
kurz ale może coś wiecie czego nie wiem ja :)))

Acha, grafa chłodzona pasywnie i dosyć ciepła (organoleptycznie), ale
zawsze tak było (stary MSI gf2mx400). Z 3d nie korzystam.

Sprzęt: MSI KT3ULTRAaru,Dureń1000,Samsung256_at_333,MSIgf2mx400,BaracudaIV.
Nic nigdy nie taktowane, memtest,sisoft czy proc-burner jakiś nie
protestują.

Pozdrawiam Serdecznie
mAro

--