Re: Drgający obraz monitora

Autor: laser (laser_at_nospam.acn.waw.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 14:24:56 MET

Użytkownik "Andre" <andrehull_N.O_S.P.A.M_@_USUN_poczta_TO_.fm> napisał w
wiadomości news:bu0pk8$j2r$1_at_news.onet.pl...

> absolutna racja. mialem to samo. pomogla zmiana zasilacza.
>

> pozdrawiam
> Andre

ale jakiego zasilacza?? W monitorze??
Czy macie monitory podłączone do komputera??
Umnie w firmir na wielu monitorach jest drganie, a wszystkie są podłączone
bezpośrednio do sieci elektrycznej. Nie mogę się tego zupełnie pozbyć :(
Monitory są sprawne bo gdzie indziej działają bardzo dobrze.