problem, ale w czym?

Autor: rester (rester_at_go2.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 14:44:00 MET

Czesc!

Calkiem niedawno mialem sporo problemow z moja nowa plyta glowna (ECS
L7VTA2) - prawie codziennie zmieniala mi sie godzina, a czasem nawet data.
Czasem takze nie wlaczal mi sie WIN xP i wywalal blad jakiegos NTOSKRNL.EXE,
ale wystarczylo raz lub kilka razy reseta i juz. Malo tego czasem wogole mi
nie wykrywalo klawiatury albo w czasie pracy nagle przestawala dzialac. Jako
ze plyta byla na gwarancji zawiozlem caly komputer do serwisu. Po kilku
dniach panowie serwisanci doszli do wniosku ze to wszystko przez zasilacz,
ktory wg. nich wogole nie dzialal, a nawet jesli wczesniej dzialal to byl za
slaby (jak go zawozilem to jeszcze dzialal, a jak odbieralem to juz nie
dzialal ;) Wiec wstawilem 300W zasilacz FEEL'a - no i niby teraz wszystko w
porzadku - czas i klawiatura oki, ale niepokoi mnie wyskakujacy czasem ten
blad NTOSKRNL.EXE - niby wystarczy zresetowac raz lub kilka razy - ale tak
nie moze przeciez byc. Co to moze byc?

Dodam jeszcze ze ten zasilacz co podobno byl nie sprawny zostal po prostu
uszkodzony w serwisie - w srodku wtyczka ta co sie ja do plyty podlacza byla
cala polamana w jednym miejscu, a na plycie jeden bolec zostal lekko zgiety,
ale juz go wyprostowalem.

z gory dzieki
pozdrawiam
rester