Wybor dysku

Autor: SobeK (sobek555_at_o2.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 14:35:57 MET

Cze All. Mam taka sprawa: zastanawiam sie nad kupnem dysku - uzywanego, bo
na nic innego akurat kasy nie mam. W gre wchodza:
Maxtor DiamondMAX +8 40GB
Barracuda 5400.1 40GB
Ktory z nich bedzie lepszym wyborem?? Jak z ich awaryjnoscia?? Dysk bedzie
jedynym dyskiem w kompie, wiec wypadaloby zeby byl w miare szybki.
Wzialbym Seagate'a, bo lubie ta firme, ale ostatnio cos slyszalem, ze ktores
barracudy siadaja bardzo szybko (dodatkowo mam barracude 120GB SATA i mam na
dzieje, z to nie one). Dziex za wszelkie info.
A i jesli chodzi o przeszukaj archiwum - to szukalem na googlach i nie
znalazlem nic co by rozwialo moje watpliwosci.

Pozdr
SobeK