Re: Jaki uzywany monitor za 200 zl?

Autor: digitariusz (digitariusz_at_odspamiacz.wp.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 21:18:44 MET

grupa pl.comp.pecet została upiększona przez użyszkodnika Pawe? Lipi?ski
 postem o następującej treści:

> monitor moze byc uzywany i sredniej jakosci, taki do 200zl, czy
> mozecie mi doradzic jakis model, np na allegro.pl czy widzicie jakies
> dobre czyt. niezawodne monitory,moze byc 15 cali,

za 200zl mozesz kupic spokojnie 17" uzywany.
tu juz wybor nalezy do Ciebie, jaka przekatna.
kieruj sie firma, monitor wtedy dluzej wytrzyma, bedzie mial ladniejszy
obraz.
15"
(bardzo udany model)

mozesz sprobowac tez te dwa, moze uda sie do 200zl

postaraj sie znalezc cos, gdzie dostaniesz jakas rekojmie, gwarancje.
dobrze by bylo, gdybys przed zakupem mogl obejrzec obraz, jaki daje
monitor. co jest wazne i jakie firmy robia monitory, to poszukaj w archwium
grupy, nie ma sensu pisac tego po raz setny. popytaj na grupie dot. Twojego
miasta, czy ktos zna jakis komis z monitorami. jesli jestes z warszawy, to
odezwij sie do mnie na priv, dam Ci jakies namiary.

--
digitariusz
[[ digitariusz_at_odspamiacz.op.pl  gg:1754216 ]]