Jaka grafika.

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 00:29:18 MET

 No i stawiam druga stacje robocza z mojego starego komputerka.
Ma on pracowac 24/dobe i byc podpietym do neostrady.
Brakuje mi tylkokarty graficznej gdyz mojego GF2 GTS pochodzacego z tego
komputera sprzedalem jakis czas temu.
I teraz dylemat..jaka karte kupic by nie przeplacic.
Interesuje mnie cos co bedzie poprostu wyswietlalo obraz i ewentualnie
czasem bedzie mozna na tym kompie obejrzec film lub zagrac w jakies gry w
niskich rozdzielczosciach.
Zaproponujcie prosze cos co bedzie najleprzym rozwiazaniem.
Podzielmy moze propozycje na grupe "co z" ATI a "co z: GForce..
I moze jeszcze jeden podial...na niskobudrzetowe tylko do wyswietlania
obrazu na ekranie powiedzmy w rozdzialce 1024x768 , oraz druga grupe
takich kart na ktorych da sie divx obejrzec i ewentualnie czasem zagrac.
Czyli prosilbym o propozycje w formacie dla czytelnosci:

1. Tania tylko do obrazu 2D :
                        ATI
                        GForce

2. Drozsza dajaca rade tez czasem w starszych grach i divx z takim samym
podzialem.
Dodam ze planuje wydac max: 150zł około a im mniej tym lepiej.
Konfig tego komputera do ktorego ma byc karta to:
PIII 1GHz 133
512 SDRAM 133
MSI na chipsecie 815E Pro (6337) z AGP x4
Karta sieciowa
Muzyka zintegrowana.

To chyba tyle
Sorki za rozwleklosc ale wlasciwie to chce cos kupic w ciagu kilku dni
wiec wolalem być w miare zrozumiały.
Jesli ktos moze cos interesujacego na allegro spotka to prosze podrzucic
linka.
Pozdrawiam

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********