Re: Jaka grafika.

Autor: strOOs (stroos83-CUT-_at_go2.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 00:54:49 MET

"Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> wrote in message

> 1. Tania tylko do obrazu 2D :
> ATI
> GForce
>
> 2. Drozsza dajaca rade tez czasem w starszych grach i divx z takim samym
> podzialem.
> Dodam ze planuje wydac max: 150zł około a im mniej tym lepiej.
> Konfig tego komputera do ktorego ma byc karta to:
> PIII 1GHz 133
> 512 SDRAM 133
> MSI na chipsecie 815E Pro (6337) z AGP x4
> Karta sieciowa
> Muzyka zintegrowana.

Jak dla mnie to niskobudzetowo wkladamy do srodka S3 Virge GX2 TV-Out. Filmy
obejrzysz i na kompie i na TV, a cena nie powinna przekroczyc 20zl:) Jesli
nie to, to moze jakas Riva TNT 32MB? Z 50zl zaplacisz.
A teraz: w co chcesz zagrac? Jesli grasz w gierki powiedzmy do kalsy UT/Q3,
czasem GTA3 i inne takie to GF2MX powinien to pociagnac (u mnie teraz na p3
667 GF2MX DDR smigaja gierki sprsed kilku lat, nowosci nie gram, bo nudne:)
A cos teraz z Ati... Radeon 7200? Cos w tych granicach...

strOOs