Problemy z p4pe-x i celeronem 2,4GHz

Autor: Michał Durka (dzioora_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 00:34:03 MET

Witam
Mam Asusa p4pe-x z celeronem 2,4GHz po złożeniu komputera i zainstalowaniu
winxp sp1 przy skrolowaniu myszką (na www lub msoffice), ogólnie ruchach
myszką po ekranie "procent zajęcia procesora" wzrasta do 100 a speaker
popiskuje co chwilkę. Moim zdaniem to albo jakieś przepełnienie buffora
(jakiegoś bo nie wiem jakiego) albo zwarcie gdzieś na płycie. Czy mogą być
inne powody takiego zachowania. Ja wiem ze to może być wszystko i pamięc i
procesor itp. Ale może ktoś sie spotkał już z czymś takim bo ja nigdy i nie
wiem co to jest.
Pozdrawiam
Michał