Re: Drukarki i napelnianie

Autor: Danonwoj (AAADanonwoj_at_konto.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 23:31:07 MET

cze,
zatem: raczej uszkodzenie drukarki nie wchodzi w rachubę, choć zdarzają się
takie przypadki (zalanie tuszem całej drukarki lub coś podobnego), ale jeśli
zepsujesz jedynie głowicę napełnianiem (źle napełnisz lub coś Ci wcześniej
wyschnie), to jak kupisz nową głowicę, to będzie okey. Tylko jest jedna
zasada-nie wiem jak w innych drukarkach, ale na pewno w LExmark'ach nie
można do końca opróżniać pojemników z tuszem, gdyż może "spalić się" głowica
(kropelki tuszu są podgrzewane do naprawdę dużych temperatur z tego co
pamiętam).
    Co do ilości napełniania, to zależy od jakości tuszu, im lepszy tusz
wlejesz, tym dłużej głowica będzie chodziła. Ale na to nie ma zasady.
Głowice Lexmark'a wytrzymują dużo ładowań, ktoś z grupy napełniał bodajże
17x!! głowicę i dalej mu chodzi. Oczywiście jakość druku będzie spadała,
ale dwa pierwsze napełnienia nie powinny jednoznacznie obniżyć jakości
wydruku.
    Co do firm, to nie mam doświadczenia, ale lepiej kupić coś sprawdzonego,
np. InkTec-drogie, ale wszyscy zachwalają. Są jeszcze takie firmy jak:
JetTec, FullMark, WD itp...
    Co do pytania nr 3, to nie wiem, ale raczej nie.
    A w ogóle to jesteś zadowolony z drukarki? Proszę o szczegóły!
pozdro!
<WojtaS>