Re: Drukarki i napelnianie

Autor: Tomek (tk-tk_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 16:48:01 MET

w LExmark'ach nie
> można do końca opróżniać pojemników z tuszem, gdyż może "spalić się"
głowica

tzn. mam zmieszac tusz z napelniacza i tusz orginalny?

> A w ogóle to jesteś zadowolony z drukarki? Proszę o szczegóły!

Jak narazie niemam na co narzekac. W sumie to szukalem drukarki tylko po to
zeby przeniesc na papier sam tekst. Nie potrzebuje nawet druku w kolorze,
nie wspominajac o zdjeciach - wiec specjalnych wymagan niemam. Sprobowalem
raz wydrukowac zdjecie i mysle ze drukarki HP lepiej sobie radza w tych
zastosowaniach. Drukarka ma 4 stopnie jakosci druku: "Szybki wydruk",
"normalna", "lepsza", i "najlepsza". Kiedy drukuje w "normalnej" jakosci
tabele, to widac ze pionowe krawedzie sa lekko postrzepione, ale zmieniajac
jakos na "lepsza", problem ten znika.

Generalnie nie mam do niej zastrzezen, i jak narazie nie mam z nia zadnych
problemow ( zobaczymy jak sie bedzie zachowywala podczas napelniania itd. ),
ale to zalezy jakie stawiasz drukarce wymagania.

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl