Drukarki i napelnianie

Autor: Tomek (tk-tk_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 22:30:27 MET

Witam grupowiczow
Mam drukarke Lexmarka Z602 i zaczyna brakowac mi juz tuszu. Mam wiec pare
pytan:
1) Czy napelniajac tusz mozna uszkodzic drukarke? - chodzi mi o to czy w
razie niepowodzenia po kupieniu nowego kardridza drukarka bedzie dzialac jak
wczesniej?
2) Znacie moze jakies dobre zestawy do napelniania? Jesli tak to prosil bym
przy okazji o podanie ich ceny
3) Czy jakis zestaw do napelniania moze byc dobry dla jednego modelu
drukarki a niezbyt dobry dla drugiego?
4) Ile razy moge mniej-wiecej napelniac na jednym kardridzu?
5) Moze jakies dodatkowe uwagi o ktorych powinienem wiedziec zanim sie do
tego zabiore? :)

--
pozdrawiam
Tomek