Re: nowa buda a plastikowe koleczki

Autor: digitariusz (digitariusz_at_odspamiacz.wp.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 22:27:09 MET

grupa pl.comp.pecet została upiększona przez użyszkodnika stefe
 postem o następującej treści:

> nie wiem czy zauwazyles, ale koleczki ktore sluza do przykrecenia mobo
> sa metalowe (prawdopodobnie jakis mosiadz). a co za tym idzie polaczenie
> jest takie: plyta obudowy (metalowa) --> metalowy koleczek --> mobo.

chyba sie nie do konca zrozumielismy. chodzi mi o to, ze najwieksza
powierzchnia styku metalowej sruby z plyta, jest w miejscu, gdzie lepek
sruby dotyka mobo od gory. koleczek owszem, tez dotyka, ale na mniejszej
powierzchni (poza tym otwor w plycie moze miec rozna srednice/glebokosc i
moze nie dotykac czasem). moje zdanie jest takie, ze te czerwone podkladki
nie sluza niczemu, a moga wrecz przeszkodzic. nie widze wiec sensu ich
montowania.

> koleczki, ktore tylko podtrzymuja mobo sa plastikowe.

zgadza sie. a czy mowilem cos innego?

> nie rozumiesz o czym pisze.

domyslam sie wiec, ze mowisz o zatrzaskach zamontowanych na stale w
obudowie.

--
digitariusz
[[ digitariusz_at_odspamiacz.op.pl  gg:1754216 ]]