Re: nowa buda a plastikowe koleczki

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 21:53:55 MET

Dnia 2004-01-12 21:49, digitariusz napisał(a):

> no tak, ale przeciez tam sie srubka styka z plyta. no bo od dolu, to jak
> sie ma stykac?

nie wiem czy zauwazyles, ale koleczki ktore sluza do przykrecenia mobo
sa metalowe (prawdopodobnie jakis mosiadz). a co za tym idzie polaczenie
jest takie: plyta obudowy (metalowa) --> metalowy koleczek --> mobo.
koleczki, ktore tylko podtrzymuja mobo sa plastikowe.

nie rozumiesz o czym pisze.

--
|  Pozdrawiam    |    *stefe*    |