Re: Samoczynne resety nowego kompa

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 14:58:45 MET

"ARTY_PS" <S451_at_com.pl> wrote in message

> A po czym wnioskujesz że to może być płyta ? - przypomnę - wszystko
nowe.
> A klawisze podłaczałem inne - więc to nie jest problem.

Chociazby po tym, co zmieniles... Sam powiedziales, ze kupiles proca,
plyte i pamiec. Pamiec raczej nie (zobacz, czy przejdzie test w BIOSie,
pelen, a nie "quick on self test"), proc odpada (nie na tym stopniu
bledow), zostaje plyta. Zreszta sam piszesz, ze po resecie wywala blad
klawiatury, wiec jezeli zmieniales klawe i to nie pomoglo, to zostaje
plyta, ewentualnie kontroler PS/2 (ale to komponent plyty, wiec plyta
:D ). A co ma do tego, ze plyta jest nowa? Ze nowa to nie moze byc
walnieta? Ehhh...

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski