Re: Samoczynne resety nowego kompa

Autor: ARTY_PS (S451_at_com.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 15:17:04 MET

> Chociazby po tym, co zmieniles... Sam powiedziales, ze kupiles proca,
> plyte i pamiec. Pamiec raczej nie (zobacz, czy przejdzie test w BIOSie,
> pelen, a nie "quick on self test"), proc odpada (nie na tym stopniu
> bledow), zostaje plyta. Zreszta sam piszesz, ze po resecie wywala blad
> klawiatury, wiec jezeli zmieniales klawe i to nie pomoglo, to zostaje
> plyta, ewentualnie kontroler PS/2 (ale to komponent plyty, wiec plyta
> :D ). A co ma do tego, ze plyta jest nowa? Ze nowa to nie moze byc
> walnieta? Ehhh...
>
> --
> [...]

W sumie zmieniałem jeszcze bude wraz z zasilawką - może ona. Byłem przed
chwilą w tym sklepie - wypożyczyli mi new zasilacz.
Po pracy podłączę go i potestuję sprzęta - być może jutro lub pojutrze będę
miał jakieś wieści w tym temacie.
Na razie wszystkim dzięki za sugestie.
Swoją drogą - wydawało mi sie że jak sie kupuje ASUS'a to będzie spokoj - a
tu....
Jeśli to jednak bedzie płyta, to nastepne zakupy w sklepie nie będę
realizowal na zasadzie Markowe = DOBRE.
Paweł