Re: Karta Pinnacle Studio - dobry wybór?

Autor: perzot_at_space.pl
Data: Sun 11 Jan 2004 - 14:36:38 MET

Witam.
Kiedyś też tak chciałem (ale chodziło mi raczej o małe studio video-miałem
kamerę i wideo). Kupiłem jak na owe czasy genialny sprzęt - kartę graficzną
ASUS V3400 z TVout i VIDEOin-czyli wszystkim co potrzeba. Na twoim miejscu
zastanowiłbym się nad kupnem któregoś produktu ASUSA (dawniej widziałem taki
mały kombajn-ATI ALL IN WONDER - z TVOut+VideoIn+Tuner telewizyjny+karta
graficzna-sprawdź, może ATI rozwinęła projekt). A co do karty Pinacle to ile
toto kosztuje, bo jak powyżej 500PLN to daj sobie spokój (i pewnie nie ma
tunera telewizyjnego więc nie podłączysz cyfry). Jeżeli chodzi o zgrywanie w
czasie rzeczywistym do mpg (sam nie wiem czy to mozliwe-jak tak to jakość
nie powinna być zachwycająca-zrzucanie obrazu najczęsciej wykonuje się do
plików typu AVI-karty wideo tudzież graficzne mają dodatkową sprzetową
kompresję dzięki czemu zrzut jest bez utraty ramek i dość dobrej jakości)

Pozdrawiam
Jakby co to zapraszam na dyskusję na priv(na mailu), pomogę ci w wielu
sprawach
perzot_at_space.pl

http://www.gazeta.pl/usenet/