Karta Pinnacle Studio - dobry wybór?

Autor: Stas (strelnik_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 13:53:54 MET

  Witam,
  Mam następujący problem: chciałbym na swoim PC-cie mieć możliwość
konwertowania (w czasie rzeczywistym) sygnału analogowego (z telewizji i z
VHS) oraz cyfrowego (z Cyfry +) do plików .mpg albo do DVD. Chciałbym też mieć
jednocześnie możliwość wysyłania sygnału (odtwarzania plików) na telewizor.
  Myślałem o kupnie czegoś w rodzaju Pinnacle Studio Deluxe, tak żeby miało
wszystkie potrzebne wejścia i wyjścia, ale nie wiem czy dobrze kombinuję.
  Będę wdzięczny za wszystkie porady i z góry dziękuję za pomoc.

  Staszek