Re: Radeona 8500 LE na GeForce FX5200 Ultra, warto?

Autor: Michał (fred4u_at_wywalto.wp.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 14:23:29 MET

> Dokladnie tak. Dostalem: karte, rachunek (z reszta gwarancji), insturkcjie i
> cd. Zaplacilem 230zl. Duzo, malo ?
Cena okazyjna. Dziwne że sprzedający "zapomniał" o kabelku. Popytaj w
sklepach komputerowych, może będą mieli kabelki z dekompletacji (ja o
swój musiałem się stanowczo dopominać). Oczywiście od radeona (czyli
6-cio pinowy).

Pozdr.,
Michał

PS. Narzekanie ze karta nie działa, wykorzystując niepasujące
akcesorium, jest co najmniej przedwczesne.