Re: podłączenie hub-a do rutera

Autor: niejeden z nas (niejeden_z_nas_at_gazeta.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 07:22:51 MET

> zakladajac, ze masz router a nie jakis tam "modem" neostrady ...
czy to znaczy, że modem neostrady jest niepotrzebny !!??
to kazdy router mozna podlaczyc przez RJ'ta do hub'a, switch, kompa i czego
tam jeszcze chcesz ... po odpowiednim skonfigurowaniu mozesz dzielic sobie
ta neostrade na ile osob chcesz:)
Mam teraz tak zrobione, że lecąc od kabla który dostarczyła mi tpsa...do
niego podłączony jest ten modem od niego idzie sieciówka do rutera a do
rutera podłączone są komputery 4 szt.(full obsada) Chciałem podłączyć
jeszcze komputerka nr 5 i właśnie do tego celu chciałem wykorzystać HUB-a
który mi sie pląta po szafie. Nie za bardzo wiem jak to zrobić. Czy kabel
podłączyć przez uplink w ruterze i w hubie czy może inaczej...czy kabel
wystarczy zwykły czy musi być jakiś specjalny (crossowany np)...no i temu
podobne ...
raz jeszcze dziekuje za uwagi