Re: Modem Pentagram Diablo v.92 rozlacza mi sie...

Autor: Mariusz (mschimke_at_op.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 09:52:40 MET

OK. Dzieki za maila.
Jeszcze jedno... Zmienilem sterowniki - zainstalowalem te do modemu v.90,
ktore sa na stronie producenta. Modem chodzi i sie nie rozlacza. Czyli co?
Modem, choc v.92, nie obsluguje tego standartu dobrze, czy po prostu
sterowniki zle napisane? Nie wiem, czy mam go oddawac do serwisu, czy nie
(moze w ogole bym go oddal, ale raczej sie nie da tak :-( )? Nie wiem, co
mam myslec... Czy sterowniki do bani i modem calkiem OK, czy modem obsluguje
v.90, a nie obsluguje v.92, choc powinien, i jest wadliwy? Moze glupie
pytanie, ale nie znam sie dobrze :).
Prosze o jakies info i znow z gory wielkie dzieki :).
Pozdrawiam