Re: Modem Pentagram Diablo v.92 rozlacza mi sie...

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 15:56:12 MET

Hej

Użytkownik "Mariusz" <mschimke_at_op.pl> napisał w wiadomości
> OK. Dzieki za maila.
> Jeszcze jedno... Zmienilem sterowniki - zainstalowalem te do modemu v.90,
> ktore sa na stronie producenta. Modem chodzi i sie nie rozlacza. Czyli co?
> Modem, choc v.92, nie obsluguje tego standartu dobrze, czy po prostu
> sterowniki zle napisane?

A może własnie mu to V.92 "szkodzi"? Z tego co wiem żaden operator w polsce
z TPSA na czele nie wprowadził jeszcze obsługi tego protokołu. Nie wiem
dokładnie na czym sie opiera ów protokół (tzn. wiem czym sie rózni od V.90
ale nie wiem jak to zostało zrobione), może, bo ja wiem, modem z V.92
oczekuje jakichś dodatkowych sygnałów z sieci albo co (sorry, jeśli palnąłem
głupotę) i bez nich nie działa poprawnie...?

--
Pozdrovionka
Speedy