Re: riva tnt sie grzejee

Autor: Juzo (wnow_at_op.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 22:26:47 MET

> I tutaj mam pytanko takie - czy da sie wymienić wiatrak w takiej karcie?
Oczywiście, że tak... Możliwe że da sie go wkrecic wkretami pomiedzy zeberka
radiatora a jak nie to sprobuj go przykleic na jakimś kleju. Polecam tez
podlozenie czegos pomiedzy wiatrak a radiator (np jakas podkladka gumowa).
Skutecznie eliminuje to drgania, jakie wiatrak badz co badz wytwarza i
przyczyna sie do zmniejszenia halasu

> Jeśli tak to czy są one łatwo dostępne w sklepach komputerowych?
Powinno nie byc wiekszego problemu (zalezy jeszcze jaki to komputerowy - jak
siedzi w nim smutny pan w otoczeniu pustych pudelek po plytach glownych i
kartach graficznych to raczej nie kupisz :D). W razie problemów polecam
elektroniczny (mają tam bez problemu takie rzeczy) albo giełda.

Pozdrawiam
Juzeff