Re: reinstalka

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 22:30:29 MET

Użytkownik "klopik" <ssman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> czesc mam windowsa 98 ,i troche mi sie popsul ,mam pytanie jak sie robi
> reinstalke windowsa ,(krok po kroku) tak aby dysk d zostal nietkniety

1) uruchamiasz program scandisk w win98, bo dosowy (jeżeli masz jakiekolwiek
    błędy) może nie przejść poprawnie i będziesz musiał przez kilka godzin
wymieniać
    dyskietki, gdzie scandisk będzie chciał zapisywać coś co i tak jest
nikomu nie potrzebne :-)
2) w biosie i w win98 wyłączasz wszystkie skanery antywirusowe.
3) wsadzasz płytę z WIN98
4) uruchamiasz setup.exe (o ile sam się nie uruchomi)
5) czekasz aż się zainstaluje, czyli odtworzy wszystkie biblioteki,
    odświeży rejestr, zainstaluje na nowo wszystkie sterowniki.
6) jeżeli nadal masz problemy, to zostaje:
    backup danych+format c: /u
    + GOTO 1)

powodzenia
ax

PS. Podczas instalacji dysk zawsze jest "tknięty"....
      NTG, ale niech Ci będzie.... :-)