riva tnt sie grzejee

Autor: Axel Foley (gobeat_at_go2.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 20:24:55 MET

Witam.
Mam starą rive tnt2 16mb vanta. Siadł na niej wiatraczek - kręci sie
dość powoli niezapewniając odpowiedniego chłodzenia. Podczas gdy quake3
chodził dość przyzwoicie w 800x600 (to zasługa procka a2000xp+) to teraz
po paru minutach gry ilość fps spada do poziomu który niweluje
przyjemność z gry. Karta jest strasznie gorąca - normalnie parzy podczas
dotyku (podejzewam ze ma temp ok 80 stopni C)

I tutaj mam pytanko takie - czy da sie wymienić wiatrak w takiej karcie?
Jeśli tak to czy są one łatwo dostępne w sklepach komputerowych?

Nowa karta graficzna nie jest mi potrzebna ponieważ moje granie
ogranicza sie do 20 minutowej partyjce w q3 raz dziennie ;)
pozdr

--
| Axel Foley:::Digital Equipment |
|       ..::APPROVED:.           |