Re: Nagrywarka LG nie formatuje plyt CDRW

Autor: valdi200 (valdi200_at_interia.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 22:13:00 MET

Użytkownik "Voodoo_" <fake_at_fake.net> napisał w wiadomości :

> Z cdrinfo.pl sciagnalem BIOS do 8525B i gdy probowalem go zainstalowac to
> wyskoczylo mi ze "CD-ROM drive model doesn't match!!". Patrze, a na spisie
> napedow pisze 8524B. Smieszne. Na karcie gwarancyjnej stoi jak byk 8525B.
> Nie wiem co piszesz na naklejce na samym napedzie co cos mi sie nie chce
> odkrecac dopiero co wkreconej nagrywarki.
> I ani tu biosu upgradowac ani nic... A ona ciagle nie formatuje CDRW. W
> nero niby wszystko OK, tacka z plytka po skonczonej operacji ladnie
> wyjezdza ale i tak sa na niej te dane ktore byly (to juz pewien postep -
> [...]

Windows nie przeszkadza. A bios powinien pomóc, takie jest przynajmniej moje
zdanie:)
Jak raz zflashowalem nagrywarke to tez miala problemy z cdrw własnie.
A z tego co piszesz to wynika ze upgrade nagrywarki robiles z poziomu
windows co pod tym systemem nie jest zalecane. Jak ja robilem z windy update
to bios padał:( programik mtkflash i podajesz sciezke konkretną do
magistrali IDE gdzie jest podpięta, powinn byc na IDE secondary>Master
wsadzona.
Po kilku próbach powinno sie udać. A jeśli jest na gwarancji to ją oddaj
zeby ci to zrobili jak nie czyjesz sie na siłach bądź nie chcesz czegos
jeszcze bardziej zepsuc

pozdrowiam
valdi200