Re: Nagrywarka LG nie formatuje plyt CDRW

Autor: Voodoo_ (fake_at_fake.net)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 21:36:57 MET

Użytkownik "valdi200" <valdi200_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Voodoo_" <fake_at_fake.net> napisał w wiadomości

> Czyli LG GCE-8525B x52/x32/x52 poszukaj najnowszego biosu do niej na
> stronie LG a potem programu mktflash 1.6.2 inne wersje mojej LG jakos
nie
> chcialy obsłuzyć. Na forum cdr.info mozesz poczytac jak to zrobic,
chociaz
> chyba strona jest w przebudowie. Nowy bios prawie zawsze daje jakies
> udogodnienia:) Jak jakies konkretne pytania to zapraszam na priv:)

Z cdrinfo.pl sciagnalem BIOS do 8525B i gdy probowalem go zainstalowac to
wyskoczylo mi ze "CD-ROM drive model doesn't match!!". Patrze, a na spisie
napedow pisze 8524B. Smieszne. Na karcie gwarancyjnej stoi jak byk 8525B.
Nie wiem co piszesz na naklejce na samym napedzie co cos mi sie nie chce
odkrecac dopiero co wkreconej nagrywarki.
I ani tu biosu upgradowac ani nic... A ona ciagle nie formatuje CDRW. W
nero niby wszystko OK, tacka z plytka po skonczonej operacji ladnie
wyjezdza ale i tak sa na niej te dane ktore byly (to juz pewien postep -
akceptuje plytki - juz nie sa illegal). Chyba to ze mam win 98SE nie
przeszkadza?