Re: Radeon 9200 Saphire i inne Ati do kitu?

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 11 Jan 2004 - 18:02:36 MET

> Bardzo zabawne :-) Nie nazywaj czegos gownem tylko dlatego ze stan Twojej
> niewiedzy jest wysoce porazajacy.
>
> Wlasciwosci ekranu->Ustawienia->Zaawansowane->Ekrany->klik na tekst
> "Monitor"->Maksymalna czestotliwosc odswiezania = i tu wpisz ile chcesz.
> Ustaw tez max. rozdzielczosc. Mozesz rowniez wymusic odswiezanie w
> aplikacjach 3D. Jesli jeszcze bedzie problem pokombinuj z przelacznikiem
> "Uzyj informacji DCC".

Ha , ha rzeczywiscie moj stan wiedzy jest znikomy, jesli chodzi sprawy
programowo-komputerowe, i dlatego prosze zawsze w tego typu sprawach o pomoc
kogos, kto nie jest tak ja dyletantem.Niestety i dwie inne osoby, nie
poradzily z tym sobie, a i najsmieszniejsze, nie poradzily sobie z tym trzy,
powtarzam 3 osoby z serwisu, dopiero 4-ty pracownik serwisu ustawil
to.Nietsety,po paru godzinach komp sie zawiesil, i jak sie odwiesil, to znow z
odswiezaniem, 60Hz.Nie mam ani cierpliwosci, ani checi, by sie z tym uzerac,
ani tez potrzebnej wiedzy, potrzebuje sprzetu, ktory po zainstalowaniu przez
kogos, pracuje bez problemu.Dobrze, ze istnieje taka spolecznosc, jak grupy
newsowe, i dzieki za merytoryczne uwagi, z ktorych skorzystam.Do tej pory to
tylko slyszalem w serwisie do tej pory, ze to pewnie wina mojego monitora,
itp.)))).W takim razie przyjmuje do wiadomosci, ze Radeon jest dobry, i
pozostane z nim do konca, na zle...i gorsze..)))))Pozdrawiam wszystkich.