Re: Największa porażka z komputerem.

Autor: Kot (rumata_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 21:40:38 MET

Użytkownik "Marcin Piotrowski" <kochaszmnie.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:btmo1h$h92$1_at_inews.gazeta.pl...
> Jakiś czas temu przy włączaniu komputera coś walnęło w zasilczu i chyba zbyt
<CIACH!>
Moja kobita chciała sama złożyć komputer, niezbyt dobry, taki bardziej do pracy.
Źle zamontowała płytę na tych plastikowych kołeczkach i wkrótce przestał działać
system, myszka, twardy dysk też się zepsuł... Zajrzałem do środka - niby
wszystko gra, na pierwszy rzut oka, ale gdy lekko nacisnąłem płytę to spod spodu
tylko iskry poszły. Kobita kupiła drugą płytę i ćwiczy dalej.

--
Kot
rumata_at_poczta.onet.pl