Re: Problemy z wentylatorem CPU box

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 21:36:26 MET

> Standardowo bez włączania FAN EQ mój wentylator z BOX P4c 2,6MHz pokazuje
> 2880 rpm, czy to prawidłowa wartość - nie za mało ? Pozdr. M

Powiedzial bym stanowczo za duzo:) ja przy takich obrotach box'owego
wentylatora wyprowadzam sie z pokoju:))) U mnie przy 2350 rpm juz jest to
uciazliwe a co dopiero 2880 ... dlatego bardzo czesto korzystam z
dobrodziejstw techniki i zwalniam go do 1700 rpm speedfan'em ...

Oczywiscie dla twojego procesora to raczej normalne obroty ... ja mam 2,4GHz