HDD - pojawiam się i znikam

Autor: Mirosław Brol (dziadek1975_at_poczta.fm)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 21:36:15 MET

Witam.
Mam problem z twardzielem szanownej firmy Fujitsu.
Dysk jest po przejściach: parę BB, kilkakrotne w krótkim czasie pady
systemu. Po jednym z nich BIOS raz go widział, raz nie, aż w końcu obraził
się całkiem i żadne prośby groźby nie pomagają :(
Podłączyłem go do drugiego kompa: twardziel śmiga - żadnych problemów
(oczywiście poza wymienionymi wyżej BB). Dla pewności sprawdziłem go jeszcze
na trzech innych kompach: wszystkie trzy go widziały, ale nic poza tym -
zaraz po wykryciu urządzeń IDE komp się wieszał.
Moje pytanie brzmi: co z tym można (i czy w ogóle) zrobić??
Z poważaniem
Mirek