Problemy z wentylatorem CPU box

Autor: Marcin Lipski (mlipski0_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 20:19:52 MET

Mainboard Abit AI7 posiada jak wiadomo układ Guru, i mam z tym problem- po
właczeniu pod WinXP automatycznej regulacji obrotów wentylatorow w FAN EQ w
zależności od temperatury zaczyna buczec sygnał alarmowy, ponieważ
wentylator CPU spada do ok. 1940 rpm przy niskiej temperaturze CPU - ok. 34
stopniach, a zakres monitorowania obrotów w Abit EQ jest od 2000 do 10000 -
zatem ponizej 2000 sygnalizuje jako awarię. Czy to jest OK. i co z tym można
zrobić ?

Standardowo bez włączania FAN EQ mój wentylator z BOX P4c 2,6MHz pokazuje
2880 rpm, czy to prawidłowa wartość - nie za mało ? Pozdr. M