Re: zewnetrzny kontroler ATA, HDD i CD-ROM, a start systemu

Autor: ape (ape.fm_at_poczta.no-spam.fm)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 19:09:30 MET

Użytkownik "Bogdan S" <bogdan_at_losthope.com.pl> napisał w wiadomości
> Mam kilka pytan pomocniczych
> 1. Czy jezeli na duzym dysku na ATA-100 sa pliki systemowe a na malym nie,
> lub go nie ma czy system podniesie sie ata100?

nie bardzo mam jak wrzucic system na duzy dysk, gdyz moge bootowac tylko z
malego dysku albo, po oglaczeniu kontrolera, rowniez z cd-rom. w tym caly
problem

> 2. jak ustawiles kolejnosc startow w biosie?

c,scsi oraz scsi,c

> 3. co to za kontroler i na jakick chipie?

ITE Ultra ATA/133 RAID/IDE CONTROLER. xpower professional i/o controller
ad-on card, na nalepce jest jeszcze: pci-ideit8212r. to wszystko co wiem na
temat tego kontrolera

pozdro
ape