Re: Największa porażka z komputerem.

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 19:09:49 MET

Użytkownik "JorMunGanDur" napisał:

> Nie mam porażek bo kupuje z głową.

Młody pewnie jesteś, niewiele widziałeś, niewiele kupiłeś to i
pewnie nie wiesz, jak łatwo kupić felerny sprzęt i jak łatwo coś
zniszczyć nawet gdy się poprawnie wszystko montuje. Ja w swoim
"magicznym pudełeczku" mam już ponad 50 wentylatorów ze spalonych
zasilaczy. Z procesorów sobie breloczki ostatnio robiłem a na
płytach głownych trenuję "uderzenie z bańki" ;)

--
                        Pozdrawiam, Sniper