Re: USB na froncie obudowy

Autor: pankot (pankot_at_tlen.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 18:45:28 MET

Użytkownik "Tygrysek" <ty-grysek_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Niegdyś słyszałem opinię, że USB wyprowadzone z przodu komputera (czyli na
> kabelku) nie zawsze dobrze współpracuja ze wszystkimi urządzeniami.
> Niechciało mi się w to wierzyć, a teraz sam mam taki przypadek :-). Skąd
> wynika ten problem i jak go rozwiązać?
> Urządzenie to czytnik pamięci flash hama PocketDrive 6in1 USB 2.0.
> Sprawdzane na 3-ch kompach na nForce2 (na innych nie testowałem).
Podłączone
> z tyłu (do gniazd montowanych bezpośrednio na MB) działa bez zarzutu -
także
> przez dołączony do czytnika przedłużacz USB.
>
> Pozdrawiam
> Tygrysek.

mam dokładnie to samo
z przodu 2 USB na których działa skaner czyli są ok
a Pendrvie nie działa tzn. wykrywa że coś jest podłączone ale nie wie co
a z tyłu działa ok
myślałem że to u mnie jest jakies jajo ale w pracy mamy to samo z innym
kompem
kupiłem przedłużacz USB i podpinam się z tyłu