USB na froncie obudowy

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 15:02:59 MET

Niegdyś słyszałem opinię, że USB wyprowadzone z przodu komputera (czyli na
kabelku) nie zawsze dobrze współpracuja ze wszystkimi urządzeniami.
Niechciało mi się w to wierzyć, a teraz sam mam taki przypadek :-). Skąd
wynika ten problem i jak go rozwiązać?
Urządzenie to czytnik pamięci flash hama PocketDrive 6in1 USB 2.0.
Sprawdzane na 3-ch kompach na nForce2 (na innych nie testowałem). Podłączone
z tyłu (do gniazd montowanych bezpośrednio na MB) działa bez zarzutu - także
przez dołączony do czytnika przedłużacz USB.

Pozdrawiam
Tygrysek.