Re: Największa porażka z komputerem.

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 18:45:01 MET

Marcin Piotrowski wrote:

> Jakiś czas temu przy włączaniu komputera coś walnęło w zasilczu i
> chyba zbyt duży prąd poszedł na poszczególne elementy komputera.
> Uszkodzenia: spalona płyta główna, nagrywarka, dvd, karta muzyczna,
> graficzna, modem, dysk twardy. O dziwo ocalał i działa do dzisiaj bez
> zarzutów procesor AMD Duron 650. To jest dopiero twardziel. Na
> szczęście twardy poszedł na gwarancji i dostałem nowy, tak samo z
> nagrywarką, a resztę musiałem dokupić. A jaka jest wasza największa
> porażka z komputerem ? Tak tylko pytam.

U kumpla: płyta główna, dysk 20GB, dysk 8GB, nagrywarka, stacja
dyskietek, karta muzyczna, karta graficzna, klawiatura... Zasilacz
kupił ode mnie kilka miesięcy wcześniej bo ja sobie na Chiefteca
wymieniłem... Tamten był 235W... Komp także nie był wymagający bo
duron. Zasilacz ciągnął takiego kompa przez ponad 2 lata...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)