Re: USB na froncie obudowy

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 15:46:58 MET

"Tygrysek" <ty-grysek_at_wp.pl> wrote in message
> Niegdyś słyszałem opinię, że USB wyprowadzone z przodu komputera (czyli na
> kabelku) nie zawsze dobrze współpracuja ze wszystkimi urządzeniami.
> Niechciało mi się w to wierzyć, a teraz sam mam taki przypadek :-). Skąd
> wynika ten problem i jak go rozwiązać?

W moim kompie z przodu są 2 USB i w jednym pen drive działa, w drugim
nie. Zdaniem kumpla to tak jest, że jak się raz włoży do gniazda USB
takiego pen drive'a, to potem już tylko w tym gnieździe działa.
Myszka działa w obu gniazdach, ale powoduje zakłócenia
na wyjściu audio, więc i tak podpinam z tyłu.

Pozdrawiam,
Artur