Re: Odzyskiwanie zawartości pamięci RAM

Autor: motto (motto77.NOSPAM_at_op.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 12:04:46 MET

Raku w wiadmości <dg41d1-28u.ln1_at_jenifer.amigos.kom.pl> napisał(a):

> Zadam podobne pytanie - jest obraz na moim odbiorniku TV - wyłaczyłem
> go. Czy jest mozliwość odtworzenia jaki obraz był w momencie gdy go
> wyłaczyłem ???
Jak odpowiednio długo będzie ten sam obraz na monitorze i wypalisz kineskop
to będziesz miał cień tego obrazu juz na zawsze. Widziałem kiedyś coś
takiego na monitorze z hurtowni, gdzie non stop jako "duch" widoczny był
subiekt. :P

--
  motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
  mailto://motto77.NOSPAM@op.pl/ gg://384683/