Re: Paranoja z monitorami

Autor: dellfin (dellfin_at_o2.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 12:06:19 MET

> aaa sorki , troche mnie ponioslo, przepraszam i calkiem tak nie mysle.
>
> Bogdan
>
> ps. ale odpieprz sie od mojej skladni oki?

spoko, .. składni przyczepiłem sie przy okazji ;P
poprzedni mój post napisałem, tylko dlatego
że zjechałeś sprzęt którego być moze nie
znasz albo znasz pobieżnie , tylko z opinii
być może tych co to monitory usiłują regulować
na tzw. "oko" zaraz po włączeniu , nie piszesz o
parametrach techn., ani subiektywnych wrazeniach
nie operując ani parametrami techn. ani jak myśle
mocnym doświadczeniem,

dlfn