Re: jaki notebook z AMD polecacie ?

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 00:09:39 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w czwartek popołudniem, GT napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> Przymierzam się do zakupu notebooka z procesorem AMD, zależy mi na
> tym by był dość markowy (IBM,Compaq,Fujitsu etc)

No początek całkiem, całkiem. Markowość to już cenię!!

> a jednocześnie by zachwycał ceną czyli najlepiej poniżej 4000 PLN
> brutto?

No to tutaj już mówię: Raczej polecam desktop, lub dozbieranie
troszeczkę grosza!!

> Zależy mi na wadze, ma być lekki

Jak każdy przenośny. 2-3.5kg. Desktop odpada!

> i na czasie pracy.

Jak długim, bo może jednak z tych wszystkich życzeń to desktop
najwięcej spełnia. Szczególnie patrząc na cenę.

> Czym warto się zainteresować ?

Wobec powyższych sprecyzowań odpowiem tak: Zainteresowałeś się
poprawnie, markowo. Realzacji nie wspominasz więc nadal się interesuj,
lub żuć więcej infa:
1. Jaki AMD?
2. Laptop nowy czy używany?
3. Jaki czas pracy?
4. Jaka waga?
5. Widełki cenowe?
6. Do czego wykorzystywać go chcesz?
7. Gdzie chcesz kupić? (Polska? USA? itd)

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --