Creative P580 - centralny inaczej

Autor: frulik (zajac309_NOSPAM_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 00:26:10 MET

Witam.
Kilka razy przewijał się wątek, ale jeszcze mam co innego.
w tescie centralny jest
przy dvd też jest (są wszystkie) - soft: PowerDVD
przy divx'ach brak (oczywiście piszę o filmach z ac3, gdzie filtr "AC#Filter
v0.70b" pokazuje 6 knałów)
przy różnych plikach testowych (typu: thx test, ac3 test) również centralny
nie działa)
do winampa mam plugin "Valex's AC3 decoder" - również centralny nie gra
Oczywiście w AC3Filter ustawiony na 5.1. Co śmieszne centralny gra wyłącznie
gdy w filtrze ustawiony jest SPDIF (którego nie ma) i jest bardzo głośny i
wogóle nie słychać pozostałych.
odpalałem filmy w bestplayer, gdzie we właściwościach właśnie ac3filtr
pokazuje 6 kanałów, ale mimo tego centralny nie gra.
Aha - karta to SB Live 5.1, poza tym: sys. XP
P.S. Jako, że tylne głośniki są dość daleko - da się jakoś ustawiać
głośności na poszczególne głośniki tak żeby wyrównać poziom w miejscu
słuchania ?