Re: Odzyskiwanie zawartości pamięci RAM

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 00:31:07 MET

będąc chyba na haju Kot <rumata_at_poczta.onet.pl> , nie umiejąc krzyczeć
wystarczająco głośno, napisał(a)
> Oryginalny tekst klienta Ery do konsultanta: "proszę mi natychmiast podać
> lokalizację mojego drugiego aparatu, wiem, że jest to możliwe, bo
> widziałem coś takiego na filmie SF"
To akurat jest możliwe i to z dużą dokładnością. Z tym większą, im więcej
nadajników widzi aparat. Stąd chociażby usługa "gdziecko" Idei. Zresztą w
mojej ostatniej firmie tak mnie namierzali, gdzie jestem.

--
-----Piotr K.