Re: Odzyskiwanie zawartości pamięci RAM

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 09:17:45 MET

"Piotr K." <pk_at_idf.wywal.pl> wrote in message
> będąc chyba na haju Kot <rumata_at_poczta.onet.pl> , nie umiejąc krzyczeć
> wystarczająco głośno, napisał(a)
> To akurat jest możliwe i to z dużą dokładnością. Z tym większą, im
więcej
> nadajników widzi aparat. Stąd chociażby usługa "gdziecko" Idei.
Zresztą w
> mojej ostatniej firmie tak mnie namierzali, gdzie jestem.

Ja pracuje w lodzkim MPK i tak np. dziala testowany przez nas system
TARAN, ktory na podstawie autoradia(ericssona) i autokomputera
umieszczonych w autobusie namierza go z dokladnoscia do paru metrow, co
wyswietla na monitorze komputera. W ten sposob mozna np. zafiltrowac
sobie pojazdy do jednej lini, a nawet brygady.

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski